Helgen

Läger i helgen som var. Ett förbaskat kul läger med bra träningar, en helt OK match och ett rejält kalas! Precis som det ska vara med andra ord.

Bjuder på lite bilder från lördagkvällen samt några oförglömliga citat...



"Det här är en typisk låt..."

"En kanna grogg!"

"Man hånar ingen i CL!"

"Shut the fuck up!"

"Mat! Där! Jag vill ha! Kan jag få!"

"Jag ger mig aldrig!"

"O NU KAN TÅGET GÅ!"

"Jag kan slå personbästa. Jag har bara grillat åt 12st innan.."

"Kackerlackor finns inte i Sverige, det har jag hört på radio"

Har man inget vettigt att göra kan man försöka para ihop citaten med rätt person.
Du har dessa att välja mellan:

~ Manne
~ En tjomme i Borgholm
~ Johannes
~ Alla i kör
~ Emil
~ Kim
~Krille
~ Bröderna Johansson
~ Kolme

Nån som har fler goa som jag missat är det bara att hojta till!



En kanna grogg gör så att bröstvårtorna blir så här styva!


Sandbäckshult visade klass även dom


Bröderna i farten


Det fanns även skåningar i Vikegård


En del var trötta och sov


En man från Belgien kom på besök


Gurra lite morgontrött








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0