Tillbaka!

Jaha då var man tillbaka efter en 5dagars nöjestripp till London. Jäkligt cool stad måste jag säga och sjuuuukt mycket folk. Kan tänka mig hur det är att vara myra nu o leva i en myrstack...


Gårdagen spenderades på Seven där IFK - KFF stod på menyn. Förbannat illa av Kalmar o kanske Nanne att inte fixa hem åtminstone en pinne när dom hade det kalasläget. Ikväll kommer vi sitta ner o planera upp den sista biten på försäsongsupplägget. Sen drar det igång nästa vecka! Underbart gutt!


Både älskar o hatar denna årstid. Underbart med sommar o sol men samtidigt är det outhärdligt med min allergi just nu. Gå omkring med andnöd mest hela dagarna. Var nere o köpte en påse med allergi grejer på apoteket nyss så nu ska det sprejas och knapras tabletter!

image69

Kommentarer
Postat av: Martin Sköld

Tjena,
Trevligt att ha dig tillbaka,

2008-05-08 @ 14:47:07
URL: http://www.mskold.com
Postat av: Micke J

Tackar tackar! Kul att vara tillbaka samtidigt som det var gutt i London.

Får passa på att tacka för en trevlig kväll med innebandysnack o planering! =)

2008-05-09 @ 01:20:43
Postat av: Martin Sköld

Lugnt...det lär bli fler sådana kan jag tro...
eller.

2008-05-10 @ 09:49:33
URL: http://www.mskold.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0